Search
Close this search box.

Angrerett

Åpent kjøp/angrerett

Vi ønsker å forsikre deg om at din tilfredshet er vår høyeste prioritet. I samsvar med forbrukerlovgivningen har du rett til å angre/rette/endre ditt kjøp innen 2 dager etter ordredato. Feil eller mangler meldes i fra før montering.

1. Rettefrist:

Angrefristen på 2 dager starter fra ordredato. Dersom du ønsker å benytte deg av angreretten, ber vi deg om å gi oss beskjed innen fristens utløp.

2. Hvordan utøve angreretten:

For å utøve angreretten, kan du kontakte din nærmeste butikk eller vår kundeservice og gi beskjed om ditt ønske om å angre kjøpet. Du kan også benytte deg av vårt angre-/reklamasjonsskjema. Skjema finner du HER.

3. Returner varene:

Dersom angreretten blir utøvd, må varene returneres i god stand og i original emballasje innen rimelig tid etter at du har informert oss om ditt ønske om å angre. Returkostnadene kan påløpe, og vi vil informere deg om prosedyren for retur.

4. Refusjon:

Etter at varene er mottatt og inspisert, vil vi refundere det beløpet du har betalt for produktene, inkludert standard leveringskostnader. Refusjonen vil bli gjort med samme betalingsmetode som ble brukt ved kjøpet, med mindre annet er avtalt.

Vi er her for å hjelpe deg gjennom angrerettsprosessen og sørge for at den utføres smidig og effektivt. Ta gjerne kontakt med din nærmeste butikk eller vår kundeservice dersom du har spørsmål eller trenger ytterligere veiledning.

Takk for at du velger oss.