Search
Close this search box.

Reklamasjon

Vi beklager eventuelle ulemper eller problemer du opplever med våre produkter, og vi ønsker å forsikre deg om at vi ønsker å løse situasjonen så raskt og smidig som mulig. Vennligst les nøye gjennom følgende informasjon angående reklamasjoner.

1. Reklamasjonsperiode:

Reklamasjonsretten gjelder i samsvar med gjeldende lov og bestemmelser, i tillegg til de spesifikke garantibetingelsene som er fastsatt for hvert produkt. Du oppfordres til å lese gjennom produktets dokumentasjon for å få informasjon om gjeldende reklamasjonsperiode.

2. Hva som dekkes av reklamasjon:

Reklamasjon dekker feil og mangler som oppstår som følge av produksjonsfeil eller materielle feil. Dette inkluderer ikke skader forårsaket av feilaktig bruk, manglende vedlikehold, eller naturskader. Dersom våre fagpersoner har installert produktet for deg, ønsker vi å forsikre deg om at du fortsatt kan nyte reklamasjonsrettigheter i henhold til gjeldende lover og forskrifter. Vi ønsker at våre installasjoner skal være utført med fokus på kvalitet og vi vil koordinere inspeksjon og eventuelle nødvendige tiltak for å løse situasjonen.

4. Reklamasjonsprosess:

Hvis du oppdager feil eller mangler på et produkt, ber vi deg kontakte din nærmeste butikk eller vår kundeservice umiddelbart eller fylle ut vårt angre-/reklamasjonsskjema. Skjemaet finner du HER. Du kan kontakte oss via telefon, epost eller skjemaet og gi oss en detaljert beskrivelse av din opplevelse. Dette vil hjelpe oss med å raskt evaluere situasjonen og tilby deg den beste løsningen. Vi forbeholder oss retten til å reparere eller erstatte det defekte produktet etter eget skjønn. Eventuelle reparasjoner eller erstatninger vil bli utført innen rimelig tid.

Etter at du har kontaktet oss, vil din nærmeste butikk veilede deg gjennom reklamasjonsprosessen. Dette kan inkludere å sende inn ytterligere dokumentasjon eller returnere det defekte produktet for nærmere vurdering.

5. Unntak fra Reklamasjonen:

Garantien dekker ikke skader forårsaket av feil bruk, manglende vedlikehold, eller hvis produktet er brukt i strid med instruksjonene i produktets dokumentasjon.

Avhengig av situasjonen, vil vi strebe etter å tilby en passende løsning, for eksempel reparasjon, erstatning eller refusjon, i samsvar med gjeldende lov og garantibetingelser.

Vennligst oppbevar kvitteringen for ditt kjøp, da dette er nødvendig for å kunne kreve garantitjenester.

Vi setter stor pris på din forståelse og samarbeid i denne prosessen. Vårt mål er å sikre din fulle tilfredshet, og vi vil gjøre vårt ytterste for å løse reklamasjonen på en effektiv og rettferdig måte.

Takk for at du velger oss.